marți, martie 08, 2011

...fara cuvinte...



Tremur toata...ca un spic de grau in adierea frenetica a vantului. Ma inclin spre stanga, spre dreapta, ingenunchez...si cersesc curmarea suferintei... Te privesc cu ochii mici, ca doua gamalii de ace, infrigurata de dor, ravasita de dragoste...te privesc si prin fluturul genelor, prin lacrimile cusute de iris...mai cer o ultima incercare...de a trai...
Mainile deseneaza spre cer povestea noastra, asa cum o stiu numai eu....suvitele de par imi sunt pagini in romanul nostru...scrise cu migala de tine...de mine....
Nu mai am glas sa-ti croiesc un cantec despre intensitatea sentimentelor ce imi leaga inima prin fire impletite si intortocheate de dragoste aurita...de inima ta...
Si stiu ca am gresit...si buzele-mi tremura,....genunchii mi se izbesc de tarana rece, incerc sa ma impotrivesc si sa ma sprijin in palme, insa durerea este mai mare decat puterea si dorinta de a lupta...
Intinsa pe pamant...cu doua siruri de lacrimi in colturile boabelor de piper care inceteaza sa mai clipeasca...pot sopti...ca iubesc....

F.M.B.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu