joi, iunie 17, 2010

me2

am revenit,asa cum am promis....
...cu cat deveniti mai gelos, mai suparat, mai plin de ura, cu atat mai mult alungati cealalta persoana mai departe de voi.
Nu judeca. Oricine este doar el insusi.. Accepta-l pe celalalt asa cum este.
Gelozia este foarte complicata. Nu e experienta de iubire, ci doar de posesivitate, o tendinta de a fi competitiv, o frica adanc inradacinata de a fi inferior.
Daca iubesti o persoana atunci niminc nu conteaza. Iubirea "permite" libertatea. Iubirea "permite" ca orice simte el sa faca, poate face. Orice simte ca il face ferivit, aceasta este alegerea lui. Daca iubesti persoana, atunci nu interferezi in intimitatea sa...Nu ii incalci fiinta. Nu vrei ca aceasta sa iti dea socoteala unde a fost, unde este cand e tarziu. Nu este bine asa. Este viata sa, unde merge, daca vine tarziu sau nu...ai iubit persoana asa cum este...si asa este ea.

Infrunta realitatea daca iubesti omul sau nu. Daca il iubesti atunci nu exista conditii. Daca nu-l iubesti, atunci cine esti tu pentru a pune conditii?

Asta am invatat eu, si asta doresc fiecaruia dintre cei care citesc blogul meu sa invete. Trebuie sa-l acceptam pe cel de langa noi asa cum este, pentru ca d-asta il si iubim,nu? Nu-l iubim pentru ceea ce ne dorim noi sa fie. Nu este ca si cum luam un manechin de plastic dintr-o vitrina, ii dam viata, si-i insuflam toate calitatile pe care le dorim. Nu asa functioneaza lucrurile! Si odata ce acceptam acest fapt, vom trai mai impacati si mai fericiti!


Va pup si va imbratisez!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu